FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie    Rejestracja   Profil   Zaloguj 
Forum www.streetdriversmalopolska.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości



 
Nowy Temat   Odpowiedz Zapraszamy na sdmteam.pl <- Forum www.streetdriversmalopolska.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
kiwus
Weteran



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:59, 05 Lis 2010 Powrót do góry

Dobra pany. jest sprawa mianowicie chciałem się dowiedzieć co to może być ostatnim czasem nie wiem dlaczemu co jakiś czas zaświeca się dioda akumulatora w liczniku auto jedzie dalej nie gaśnie cała elektronika działa dalej nic nie przygasa a lampka zaczyna świecić tak chwilkę a potem gaśnie nie ważne czy jadę pod górę czy w dół jak zapali się to dopiero po chwili gaśnie. Macie może pomysły co to może być?? Drugi problem to problem z silnikiem mianowicie gdy wcisnę nagle gaz tzn mocniej albo ruszam z miejsca na jedynce czy zmieniam biega to maluch dostaje jak gdyby kopa dosłownie jak gdyby ktoś siedział w silniku i jakimś młotem uderzył w silnik dosłownie kopniak z nogi. jadę na dwójce 40km/h albo i więcej zmieniam bieg na 3 gazu nie ruszam nawet tylko sprzęgło cyk na trzy auto jedzie nadal bo rozpędzone puszczam sprzęgło gazu nie tykam auto jedzie potem sprzęgło puszczone na ful i gdy tylko dotknę gazu lekko nawet to buch kopniak w silnik nie wiem co to jest auto jedzie dalej ale to denerwuje bo tak odczuwalne to jest takie szarpnięcie czy kopniak heh. Wiem dziwne ale no... A wiem dziwne to trochę w sensie jeszcze jak to opisałem ale mam nadzieje że zrozumieliście (nie wiem słyszałem coś że w maluszku są jakieś poduszki czy coś może to to jest wytarte czy jak??) pomóżcie pls.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:24, 05 Lis 2010 Powrót do góry

Problem z kontrolką:
- może byc za luźny pasek (ślizga się) Luz ma byc jakoś koło centymetra. Jak jest więcej to trzeba go napiąć
- złe klemy (nie trzymają się dobrze akumulatora i czasem się poluzowują i nie stykają) Wyczyść klemy. Sprawdź i wyczyść połączenia akumulatora do nadwozia. Tak samo podłączenie przewodów na alternatorze. Jeśli to nie pomoże sprawdź stan szczotek (zużycie) a jak one będą ok to może byc do wymiany regulator napięcia.

Problem z przyspieszaniem:
Prawdopodobnie wiesz ci się linka gazu, sprawdź w jakim stanie jest, czy luźno chodzi bez ocierania, jak jest ok to przesmaruj ją. Jak by nie pomogło to pewnie nową linka trzeba będzie Smile Pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiwus
Weteran



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:39, 08 Lis 2010 Powrót do góry

KrzychuB napisał:
Problem z kontrolką:
- może byc za luźny pasek (ślizga się) Luz ma byc jakoś koło centymetra. Jak jest więcej to trzeba go napiąć
- złe klemy (nie trzymają się dobrze akumulatora i czasem się poluzowują i nie stykają) Wyczyść klemy.

Sprawdź i wyczyść połączenia akumulatora do nadwozia. Tak samo podłączenie przewodów na alternatorze. Jeśli to nie pomoże sprawdź stan szczotek (zużycie) a jak one będą ok to może byc do wymiany regulator napięcia.

Oki sprawdze to...
KrzychuB napisał:
Problem z przyspieszaniem:
Prawdopodobnie wiesz ci się linka gazu, sprawdź w jakim stanie jest, czy luźno chodzi bez ocierania, jak jest ok to przesmaruj ją. Jak by nie pomogło to pewnie nową linka trzeba będzie Smile Pozdr

kurde linkę od gazu mam w domu ale jest z tym roboty trochu Sad luźno chodzi jak na wyłączonym wcisnę pedał gazu to nawet słychac jak chodzi w kołnierzu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kiwus dnia Pon 17:47, 08 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Łosiu
Ma(j)ster of disaster



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz/Łącko/Browary
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:53, 08 Lis 2010 Powrót do góry

Kiwus, co do silnika to możlie że gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:40, 08 Lis 2010 Powrót do góry

Jeśli by był to gażnik to prosta sprawa, podmien na inny i przetestuj Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiwus
Weteran



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:24, 09 Lis 2010 Powrót do góry

Tune wiesz jakie jest moje zdanie na temat samodzielnej roboty z gaźnikiem potem ustawianie zapłonu nie to nie dla mnie nie znam się na tym nie bawiłem się z tym...Sad Będziesz może gdzieś blisko mojej furki to przejedziesz się i stwierdzisz sam co i jak co to może być oki ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:59, 09 Lis 2010 Powrót do góry

sprawdziłeś elektryke ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Łosiu
Ma(j)ster of disaster



Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz/Łącko/Browary
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:59, 09 Lis 2010 Powrót do góry

Kiwus, masz eleganta, nie musisz ustawiać zapłonu bo masz czujnik Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiwus
Weteran



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:25, 10 Lis 2010 Powrót do góry

czujnik nie czujnik wiem ze tam ma być obroty czy coś 2,5 obrotu czy coś w tamtych poprzednim pobawiłem się tym to potem dysza wolnych obrotów czy coś zatkało gasł i w ogóle dojść do ładu nie mogłem z tym ... A jeśli chodzi o elektrykę to klemy przeczyściłem zetknięcie minus z aku to nadwozia jest gites może być pasek albo szczotki albo alternator albo regulator ale z tym się nie bawiłem znaczy z rozrusznikiem tak i myślę podmienić rozrusznik na ten ze starego boba bo był żyleta ale to jak będę miał gdzie wjechać na kanał bo zimno na wchodzenie na ziemi pod samochód.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kleznswp
Weteran



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 7:22, 10 Lis 2010 Powrót do góry

kiwus wsadz caly silnik ze starego i bedzie po problemie ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiwus
Weteran



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:08, 13 Lis 2010 Powrót do góry

hehe czy ja wiem czy po problemie tamten silnik nie odpalany siedzi w garażyku wiec nie wiem czy by odpalił teraz... a dodatkowo kilku części już nie posiada bo albo byłem dobrym samaretaninem i dałem komuś bo akurat potrzebował (chodzi mi o takiego gościa którego widuje raz na tydzień i kase mi leci za nie... wkurzony) albo po prostu hmmm... gdzieś dostały nóg i zwiały same pod chwile nieobecności czy nieuwagi... Ale ogólnie to duże i ważne rzeczy są hehe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster



Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:28, 13 Lis 2010 Powrót do góry

zrobiłeś już z elektryką ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
kiwus
Weteran



Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:44, 20 Lis 2010 Powrót do góry

klemy przeczyściłem zetknięcie minus z aku do nadwozia jest gites. Jak mam sprawdzić alternator skoro to się dzieje raz na jakiś czas tak zaświeca się aku a nie często. Hmm może być pasek, alternator albo rozrusznik szczotki ale rozrusznik wymienić czasu brak i zimno już (poczekam jak w zimie się zepsuje to wtedy będę wymieniał na śniegu xD) a pasek nie mam pojęcia jak się podciąga i sprawdza że już nie wspomnę o alternatorze czy regulatorze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Strona 1 z 1
Nowy Temat   Odpowiedz

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Play Graphic Theme

Regulamin