Autor |
Wiadomość |
kiwus
Weteran
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 18:59, 05 Lis 2010
|
|
Dobra pany. jest sprawa mianowicie chciałem się dowiedzieć co to może być ostatnim czasem nie wiem dlaczemu co jakiś czas zaświeca się dioda akumulatora w liczniku auto jedzie dalej nie gaśnie cała elektronika działa dalej nic nie przygasa a lampka zaczyna świecić tak chwilkę a potem gaśnie nie ważne czy jadę pod górę czy w dół jak zapali się to dopiero po chwili gaśnie. Macie może pomysły co to może być?? Drugi problem to problem z silnikiem mianowicie gdy wcisnę nagle gaz tzn mocniej albo ruszam z miejsca na jedynce czy zmieniam biega to maluch dostaje jak gdyby kopa dosłownie jak gdyby ktoś siedział w silniku i jakimś młotem uderzył w silnik dosłownie kopniak z nogi. jadę na dwójce 40km/h albo i więcej zmieniam bieg na 3 gazu nie ruszam nawet tylko sprzęgło cyk na trzy auto jedzie nadal bo rozpędzone puszczam sprzęgło gazu nie tykam auto jedzie potem sprzęgło puszczone na ful i gdy tylko dotknę gazu lekko nawet to buch kopniak w silnik nie wiem co to jest auto jedzie dalej ale to denerwuje bo tak odczuwalne to jest takie szarpnięcie czy kopniak heh. Wiem dziwne ale no... A wiem dziwne to trochę w sensie jeszcze jak to opisałem ale mam nadzieje że zrozumieliście (nie wiem słyszałem coś że w maluszku są jakieś poduszki czy coś może to to jest wytarte czy jak??) pomóżcie pls. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 19:24, 05 Lis 2010
|
|
Problem z kontrolką:
- może byc za luźny pasek (ślizga się) Luz ma byc jakoś koło centymetra. Jak jest więcej to trzeba go napiąć
- złe klemy (nie trzymają się dobrze akumulatora i czasem się poluzowują i nie stykają) Wyczyść klemy. Sprawdź i wyczyść połączenia akumulatora do nadwozia. Tak samo podłączenie przewodów na alternatorze. Jeśli to nie pomoże sprawdź stan szczotek (zużycie) a jak one będą ok to może byc do wymiany regulator napięcia.
Problem z przyspieszaniem:
Prawdopodobnie wiesz ci się linka gazu, sprawdź w jakim stanie jest, czy luźno chodzi bez ocierania, jak jest ok to przesmaruj ją. Jak by nie pomogło to pewnie nową linka trzeba będzie Pozdr |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kiwus
Weteran
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 17:39, 08 Lis 2010
|
|
KrzychuB napisał: | Problem z kontrolką:
- może byc za luźny pasek (ślizga się) Luz ma byc jakoś koło centymetra. Jak jest więcej to trzeba go napiąć
- złe klemy (nie trzymają się dobrze akumulatora i czasem się poluzowują i nie stykają) Wyczyść klemy.
Sprawdź i wyczyść połączenia akumulatora do nadwozia. Tak samo podłączenie przewodów na alternatorze. Jeśli to nie pomoże sprawdź stan szczotek (zużycie) a jak one będą ok to może byc do wymiany regulator napięcia. |
Oki sprawdze to...
KrzychuB napisał: | Problem z przyspieszaniem:
Prawdopodobnie wiesz ci się linka gazu, sprawdź w jakim stanie jest, czy luźno chodzi bez ocierania, jak jest ok to przesmaruj ją. Jak by nie pomogło to pewnie nową linka trzeba będzie Pozdr |
kurde linkę od gazu mam w domu ale jest z tym roboty trochu luźno chodzi jak na wyłączonym wcisnę pedał gazu to nawet słychac jak chodzi w kołnierzu |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kiwus dnia Pon 17:47, 08 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Łosiu
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1189 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz/Łącko/Browary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 19:53, 08 Lis 2010
|
|
Kiwus, co do silnika to możlie że gaźnik. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 20:40, 08 Lis 2010
|
|
Jeśli by był to gażnik to prosta sprawa, podmien na inny i przetestuj |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kiwus
Weteran
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 18:24, 09 Lis 2010
|
|
Tune wiesz jakie jest moje zdanie na temat samodzielnej roboty z gaźnikiem potem ustawianie zapłonu nie to nie dla mnie nie znam się na tym nie bawiłem się z tym... Będziesz może gdzieś blisko mojej furki to przejedziesz się i stwierdzisz sam co i jak co to może być oki ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 19:59, 09 Lis 2010
|
|
sprawdziłeś elektryke ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Łosiu
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1189 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz/Łącko/Browary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 21:59, 09 Lis 2010
|
|
Kiwus, masz eleganta, nie musisz ustawiać zapłonu bo masz czujnik |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kiwus
Weteran
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 1:25, 10 Lis 2010
|
|
czujnik nie czujnik wiem ze tam ma być obroty czy coś 2,5 obrotu czy coś w tamtych poprzednim pobawiłem się tym to potem dysza wolnych obrotów czy coś zatkało gasł i w ogóle dojść do ładu nie mogłem z tym ... A jeśli chodzi o elektrykę to klemy przeczyściłem zetknięcie minus z aku to nadwozia jest gites może być pasek albo szczotki albo alternator albo regulator ale z tym się nie bawiłem znaczy z rozrusznikiem tak i myślę podmienić rozrusznik na ten ze starego boba bo był żyleta ale to jak będę miał gdzie wjechać na kanał bo zimno na wchodzenie na ziemi pod samochód. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kleznswp
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 666 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 7:22, 10 Lis 2010
|
|
kiwus wsadz caly silnik ze starego i bedzie po problemie ;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kiwus
Weteran
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 12:08, 13 Lis 2010
|
|
hehe czy ja wiem czy po problemie tamten silnik nie odpalany siedzi w garażyku wiec nie wiem czy by odpalił teraz... a dodatkowo kilku części już nie posiada bo albo byłem dobrym samaretaninem i dałem komuś bo akurat potrzebował (chodzi mi o takiego gościa którego widuje raz na tydzień i kase mi leci za nie... wkurzony) albo po prostu hmmm... gdzieś dostały nóg i zwiały same pod chwile nieobecności czy nieuwagi... Ale ogólnie to duże i ważne rzeczy są hehe |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 12:28, 13 Lis 2010
|
|
zrobiłeś już z elektryką ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kiwus
Weteran
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 337 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tymbark Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 0:44, 20 Lis 2010
|
|
klemy przeczyściłem zetknięcie minus z aku do nadwozia jest gites. Jak mam sprawdzić alternator skoro to się dzieje raz na jakiś czas tak zaświeca się aku a nie często. Hmm może być pasek, alternator albo rozrusznik szczotki ale rozrusznik wymienić czasu brak i zimno już (poczekam jak w zimie się zepsuje to wtedy będę wymieniał na śniegu xD) a pasek nie mam pojęcia jak się podciąga i sprawdza że już nie wspomnę o alternatorze czy regulatorze. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Strona 1 z 1 |