Autor |
Wiadomość |
cinex
Weteran
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniuszowa/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 15:15, 15 Cze 2011
|
|
coś za coś, mój po wymianie amorków strasznie wysoki się zrobił a bym chociaż przód posadził |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
demobil92
Bywalec
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 20:18, 15 Cze 2011
|
|
obniż tył i przód utnij tak po jednym zwoju tył i przód i bd gitarka a jak znow bd za wysoko to po prostu sobie utniesz jeszcze troszkę |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
snap_szymek
Weteran
Dołączył: 24 Mar 2010
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 22:51, 15 Cze 2011
|
|
siemka widziałem twoje CC wiele razy w okolicach ulicy Zielonej oraz koło Naściszowskiej Też mam 903 Gaźnik ten sam Pierwsze pytałeś o felgi takie jak z przodu więc widziałem takie na szrocie na Mystkowie Co do obrotka proponuje dorwać licznik od sportinga (ja tak zrobiłem) i podpiąć obrotek co do tylnej klapy proponuje zdjąć napisy "FSM" oraz "Cinquecento" ogólnie auto idzie na duży plus |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cinex
Weteran
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniuszowa/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 22:51, 15 Cze 2011
|
|
Ja się nie chce brać za cięcie sam bo bym to spierdzielił wolał bym to komuś zlecić za przysłowiową flaszkę
PS.
Ja licznik z ccs wziąłem ostatnio z mystkowa więc tam narazie nie ma innych |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cinex dnia Czw 11:34, 16 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
dybus
Administrator
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 540 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łącko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 20:07, 16 Cze 2011
|
|
panowie nie tnijcie sprezyn lepiej odlozcie cos i kupcie szczerze wam radze |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzychuB
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 1153 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 22:07, 16 Cze 2011
|
|
dybus napisał: | panowie nie tnijcie sprezyn lepiej odlozcie cos i kupcie szczerze wam radze |
dobrze gada
A jeśli już na siłe kąbinujecie ze sprężynkami to kupic zaciski, zalozyc na sprezyny i po bolu, a jak sie odwidzi je sciagniecie bez problemu i nie zniszczycie sprezyn |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cinex
Weteran
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniuszowa/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 23:03, 16 Cze 2011
|
|
KrzychuB napisał: | dybus napisał: | panowie nie tnijcie sprezyn lepiej odlozcie cos i kupcie szczerze wam radze |
dobrze gada
A jeśli już na siłe kąbinujecie ze sprężynkami to kupic zaciski, zalozyc na sprezyny i po bolu, a jak sie odwidzi je sciagniecie bez problemu i nie zniszczycie sprezyn |
To ja już wolę uciąć bo wiem że zacisk sie nie obluzuje podczas jazdy ;P
Pozatym z funduszami bywa różnie |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kleznswp
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 666 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 6:23, 17 Cze 2011
|
|
w cc z cietymi sprezynami jest troszke kombinacji duzo leprze sa gotowe obnizajace a co do zaciskow tak jak napisal krzychu to bez sensu a jak sie komus znudza niskie sprezyny to zawsze przeciez mozna kupic nowe koszt nie jest duzy |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Miki
Weteran
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 242 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany:
Pią 7:39, 17 Cze 2011
|
|
KrzychuB napisał: | A jeśli już na siłe kąbinujecie ze sprężynkami to kupic zaciski, zalozyc na sprezyny i po bolu, a jak sie odwidzi je sciagniecie bez problemu i nie zniszczycie sprezyn |
Ha ha ha większej głupoty nie słyszałem... Chyba kolega nie ma podstawowej wiedzy fizycznej... Nic się nie stanie.. Wadliwy zacisk, jedna dziura czy zakręt i leżysz w rowie i kwiczysz... Albo taki zacisk rodem z demotywatorów czyli kłódka na 2 zwojach...
Ja w sumie sam w seju poszedłem "wiejską drogą" bo byłem bez kasy a dziś tego żałuję i każdemu odradzam! Ściąłem sprężyny, ale dołożyłem gumy utwardzające, i scięte było dokładnie na wys. starego końca sprężyny tylko, że zwój czy dwa niżej. No i jak Ci siada dobrze w kielichu to nie ma problemu poza podbijaniem, bo to nigdy nie jest sportowy zawias, ale przyklejony był nieźle |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
cinex
Weteran
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koniuszowa/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 9:05, 17 Cze 2011
|
|
wiadomo że sprężyny cięte nigdy nie będą sportowe, ale w cc nie osiąga się nie wiadomo jakich prędkości a autko lepiej wygląda |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cinex dnia Pią 9:05, 17 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
demobil92
Bywalec
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pią 16:09, 17 Cze 2011
|
|
zgodzę się z Mikim, nigdy bym nie załozył żadnych klamer na sprężynę ani nic z tych rzeczy. Tysiące ludzi jeździ na sciętych sprężynach i jakoś nie narzekają, narzekają tylko tak jak miki wspomniał na dobijanie no i proste szybsze zużycie amortyzatorów bo nie są przystosowane do tak krótkiego skoku. jak ktoś jeździ tak jak ja czyli tylko po ulicach nie jeździ na rajdy to ucięcie sprężyn jest nisko budżetowe i dobre rozwiązanie a na kjs tylko i wyłącznie zawias sportowy po swapie na pewno autko dostanie nowy sportowy zawias i hamulce |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
demobil92
Bywalec
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 19:38, 21 Cze 2011
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Znalazłem fotkę porównawczą jak wyglądał jak go kupiłem a jak wygląda teraz ;p |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Strona 3 z 3 |