Autor |
Wiadomość |
asicka
Club Girl
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 72 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: miasto duchów Płeć: Kobieta
|
Wysłany:
Sob 1:42, 06 Lis 2010
|
|
siema :d a autko fajne |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez asicka dnia Sob 1:44, 06 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
dlugi
Weteran
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 278 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 9:41, 06 Lis 2010
|
|
wypas widze że malujesz sobie a vinyle malujesz na aucie ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
harnas_ns
Świeżak
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Sob 22:08, 06 Lis 2010
|
|
tak to ostatnie produkcje trabanta roczniki 90-91 , po rozpadzie muru berlińskiego IFA wraz z Volkswagenem chcieli dać przestarzałemu już trabantowi ostania szansę . Silnik na bazie polo 1.1 o pojemności 1043 cm3 dość dobrze radzi sobie w tej budzie, zmieniono także zawieszenie z resorów na kolumny mcphersona oraz zastosowano tarcze hamulcowe . Ostatnie trabanty pod nazwa 444 sprzedano w 1994 roku były to ostatnie sztuki trabanta 1.1. Wcześniej jeździłem chwile 601 i też mam pozytywne wspomnienia obecnie nie mam w planie sprzedać mojego nigdy !:> przede mną jeszcze wiele pracy i modyfikacji aby zachować i usprawnić go w jak najlepszej kondycji . Chciał bym wsadzić mocniejszy silnik . Najprostsza opcją było by wsadzenie silnika z Wartburga bo różni się jedynie pojemnością , gaźnikiem i mocą oczywiście. Lub silnik vw 1.3 o oznaczeniu 3F o mocy 75 koni ,silnik na wielopunktowym wtrysku . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Łosiu
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 1189 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz/Łącko/Browary Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 1:06, 07 Lis 2010
|
|
ambitne plany:) trabancik to auto z duszą jak już pisałem, a jazda 601 była fajna nawet dla mnie jako pasażera biegi przy kierownicy i ten dźwięk starego 2T.. heh bezcenne |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krzysiox07
Weteran
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 796 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gołkowice / Ns Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 20:36, 07 Lis 2010
|
|
trabi fajny widziałem go ostatnio na galerii przyjechał tez taki biały ( jezdziłem wtedy na gokach pod prąd )
kolega miał trabiego kiedyś z silnikiem 353 z warburga to na 3-biegu zamykał licznik a jesli planujesz jakiś swap to nie bawił bym się w jakieś 1,3 75km tylko zapakował bym tam 1,3 g40 115koni a wszystko Ci spasuje bez problemu i żadnych poważnych przeróbek |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
harnas_ns
Świeżak
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 19:21, 08 Lis 2010
|
|
ten biały miał 112 koni :> 1.6 gt heh idzie jak burza . prędko raczej nie będzie swapa . Trochę funduszy brakuje a jeszcze muszę trochę progi pospawać zawieszenie zrobić bo wszystko tak wyhuśtane że masakra a pasowało by to jeszcze w tym roku skończyć i być może na wiosnę zacznę coś myśleć o mocy ale nie ukrywam że korci mnie żeby to miało buta:) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
krzysiox07
Weteran
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 796 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gołkowice / Ns Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Pon 21:36, 08 Lis 2010
|
|
dlatego zawsze mowie mocy zawsze za mało |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
harnas_ns
Świeżak
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 12:07, 10 Lis 2010
|
|
bedzie kasa bedzie i moc ale na g40 trzeba trochę wyłożyć niestety . najlepiej kupił bym jakiegoś rozbitka z tą jednostką i poprzekładał wszystko włącznie z zawieszeniem przednim i hamulcami . Nie wiem czy nie tańszą opcją będzie kupienie jakiegoś 1.6 , 1.8 Gti z golfa i ewentualne modzenie przy silniku , tam możliwości jest dużo a i turbinę można jeszcze zapakować lub nawet taki kompresor z g40 jak sie ma fantazje |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
dybus
Administrator
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 540 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łącko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 17:46, 10 Lis 2010
|
|
na pewno taniej dopadniesz golfine he |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mrówek
Ma(j)ster of disaster
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 725 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Czw 22:19, 11 Lis 2010
|
|
właśnie najlepiej i najproście później przy swapie jest mieć rozbitka, zawsze masz elektrykę i inne pierdólki które mogą się sprzydać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SALEK
Administrator
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 305 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Krakowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 0:18, 19 Gru 2010
|
|
Baaaardzo ładny wozik Trochę mnie nie było tu i proszę jakie niespodzianki |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
harnas_ns
Świeżak
Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Nie 16:43, 09 Sty 2011
|
|
|
|
|
Strona 2 z 2 |